TH10/Mass Golem

Támadások - Clanwar/TH 10/Mass Golem

(A következő írás egy az egyben egy fordítás. Források: cocland.com, clashofclanscoaching.com)

Előszó:

Mint Zolikk írta, szeretnénk minden segítséget megadni ahhoz, hogy TH10 faluk ellen is jó eséllyel szálljunk harcba. Ennek első jele ezen írás. Kérlek olvassátok el, értekezzünk róla, nézzetek utána Ti is.
Szerző: Piiiiii
Lektorálták: Zolikk, Maki

6 (7) Gólemes támadáselso.png

Ezen támadási mód alkalmas bármely (res)ring base ellen, illetve olyan Th10 bázisok ellen, ahol a bázis falakkal nem túlságosan tagolt, nincs benne túl sok apró fakk. A támadás nem igényel túl erős hősöket sem. (De persze minél erősebb a bázis, annál erősebb hős szükséges, és annál nagyobb a siker lehetősége). Példa bázisok:

masodik.png

harmadik.png

negyedik.png

Mi jellemző e bázisokra?2_1.png

A ring base egy olyan típusú elrendezés, ahol 3-4 gyűrű van kialakítva, a külső gyűrűben a védelmi épületek vannak, a tárolók/bányák a középső gyűrűben. Ez az elrendezés megbolondíthatja a katonákat, mert ahelyett, hogy bemennének a core-ba (középső rész), szépen körbe mennek védelmi épületről védelmi épületre.

6 gólemes támadás támadóerő összeállítása3_1.png

Ezen összetétel azt feltételezi, hogy maxos gólemed van, és erősen javasolt a maxos Pekka is (Pekka nem annyira fejlett TH10 esetén javasolt, Pekkával cél lehet akár a 3 csillag is. Erős TH10 esetén inkább vigyünk Pekka helyett is Gólemet). A hősök ereje e támadási mód esetén nem annyira fontos, ebben az esetben csak támogatást adnak a gólemek számára. Ha nincs maxos Pekkád, akkor kérj valakitől inkább a CC-be egyet, és helyette gyárts 6 gólemet. Alapvetően javasolt, hogy minden katona az összeállításban legyen maxos .
A spellek esetén a jump spell lehetőleg legalább lvl2 legyen. 1 rage kell a kill squadnak, hogy gyorsabban bejussanak a core-be, és 4 EQ spell szükséges, hogy megnyissuk a középső, és belső falakat. (A 4 EQ spellt egyes bázisok esetén javasolt „kiváltani” újabb 2 jump spellel.)

Hogyan támadjunk?

hantamadjunk.png


Az ellenfél bázisának felderítése:
Mint minden támadás esetén, itt is nagy jelentőségű a bázis alapos felmérése. Hogy hol van az ellenfél CC-je, a hősök pozíciója, mert ezek befolyásolják a támadó támadó katonák tervezett útvonalát. Nem szükséges poison spellt vinni, ezért a támadást mindig a CC felől indítjuk. Ez azért van így, mert ebben az esetben a katonák előbb leszedik a CC védőket, minthogy az inferno elkezdje pusztítani a katonákat. A fenti elrendezésben a BK a CC mellett van, így az csak bónusz lesz, ha a CC-vel együtt lekapjuk.

Katonák lerakása4_1.png

Ring bázis esetén ugyanúgy fontos a funelling (szűkítés), az egyetlen különbség, hogy egy szélesebb vonalon tesszük ezt meg. Az 1-es és 2-es ponton teszünk be 2-2 gólemet, és mögöttük 4-4 wizardot.
Ha a két oldalt sikerült egy kicsit letisztítani, akkor jön a 3. pontra a maradék 2 gólem,
mögöttük 6 wizard, a Pekka (vagy gólem), és a hősök. (javasolt meghagyni 2 wizardot a végére tisztítani.) A Pekka egyetlen szerepe, hogy középen legyen, és mielőbb bejusson a core -ba, hogy a TH-t leszedje.

A Spellek pozíciói

EQ spellből: 3 sajátot viszünk, 1et pedig a CC ben. 4 EQ spell bármilyen erősségű falat feltör. (fekete karika) Mindig tervezd meg, hogy mely helyen a legjobb megnyitni a falakat. Az EQ spell hatósugara 4 (átmérője 8 kocka) ezért elég nagy odafigyelést igényel azok ledobása, hogy lehetőleg elérje a kívánt hatást, tényleg megnyissa a falakat. (ha nem vagy biztos az EQ spell sikerében, akkor vigyél inkább a 4EQ helyett 2 jump spellt!)
Jump: Először dobj 2 jumpot az 1es és 2es pontban lévő katonák számára (fehér karika) és a harmadik jumpot pedig a középső szekcióba. A középső részen lévő jumpot esetleg ki lehet váltani wb -vel, de sok esetben itt Hidden Tesla vagy egyéb csapdák vannak, és ha a wb -k befuccsolnak, akkor az a támadás egészen biztosan nem lesz sikeres. Így javasolt ide is jumpot vinni (biztonságosabb megoldás), bár ha van replay, és lehet tudni, hogy itt egyéb csapda nincs, akkor lehet menni wb-vel is nyugodtan. ----> Ebben az esetben a Jump helyett vigyünk Freeze spellt, és dobjuk az Infernora.
Rage: ez a spell boostolni fogja a kill squadot, amikor azok közel kerülnek a bázis közepéhez. Ha mindent jól helyeztünk el, akkor a Pekka és a BK elindul középre a TH hoz, míg a gólemek, és mögöttük a wizardok és az AQ elindulnak körbe és tisztítanak majd.
5_1.png

Hogyan használd a hősök képességét?

BK: Az ő feladata ugyanaz mint a Pekka-é, leszedni a th-t. Így használd akkor, amikor már elég közel van a TH-hoz (vagy amikor nagyon lecsökkenne az életereje)!
AQ: mindig vigyázzunk rá. Amikor az Inferno befogja és életereje 20% alá csökken, akkor
érdemes elhasználni a képességet, mert a képessége használata folyamán az Inferno - és semmi más - sem fogja lőni.
Warden: Nem igazán szükséges a fenti támadási módhoz, ha van, akkor mindig figyeljünk arra, hogy amikor használjuk a képességét, akkor a hatósugarában minél több katona legyen. Ez rendszerint a támadás elején történik. Ha a wizardok gb közelébe kerülnek, azonnal nyomjuk meg a képesség gombját! Ha szerencsénk van, akkor az inferno elől megmenthetünk pár egységet, de tapasztalat szerint nem érdemes addig kivárni vele. Alkalmazhatjuk együtt a BK képességével is.

Összegzés:

Ez a támadási módszer jó esélyt kínál 3 csillagozásra bármely TH10/TH11 ellen. (Ring base esetén) Az egyetlen dolog ami szükséges hozzá a jó időzítés, és a katonák elhelyezése. Amint egy kis gyakorlatot szerzel ebben, bármely Ring base ellen jó eséllyel fogsz megküzdeni.
Az eredeti cikk megtekinthető itt: [LINK]
Képek a támadásról:6_1.png



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése