Támadások - Push


Támadások - Push

Ez már egy jóval nehezebb dolog. Több tudást igényel, ugyanakkor végsősoron ugyanolyan unalmas, mint a farmolgatás. Szélsőséges esetekben még annál is rosszabb, de sokkal. Egyenlőre nem írok konkrét taktikákat, csak pár sort, a lényeget:

A push egy fogalom, ami a kupavadászatot jelenti (trophyhunting). Ennek az a lényege, hogy valamilyen cél érdekében minél magasabb kupaszintet érj el. Ez a cél lehet egy fogadás, vagy pénz, de ez nem valószínű. A játékban emögött inkább gemszerzési vágy áll, egyes küldetésekből ugyanis lehet gemeket szerezni; vagy cw taktikák kipróbálása, esetleg unaloműzés, de leginkább egészséges versengés. A kupa egy olyan mennyiség, ami nagyon is a tudásra és a kitartásra épül. Gemből nem lehet venni, a top playerek ezért úgy érzik, hogy erre van szükségük a macsóságuk kifejezéséhez.

Sok frissítésen van túl a SC, ezekből olyan 15 volt nagyon fontos - de nem feltétlenül jó. Az egyik ilyen, legalábbis akkor rossznak tűnő dolog a thzás eltávolítása volt. Már mindenki megbékélt a mostani helyzettel, de azért leírom, mi volt régen: a th lerombolásáért járt “ingyen” 12 óra pajzs, hiszen csak a kupákat vitte el a támadó. Ma már nyersanyagot is visz, ráadásul nincs pajzs, úgyhogy a kinti thknak annyi. Ezt a kis szintű pusherek tudták kihasználni, mert nem kellettek erős katonák a th leszedéséhez, vagyis a kupa megszerzéséhez. Ma már gyakorlatilag csak th8+ pushol, ők is csak titánig. Néhány elvetemült th 9 elviszi titán egy közelébe is, de egy valaki már legendbe is feljutott. Itt lesz hamarosan th8-9 push taktikai+tapasztalati leírás, addig azonban írok egy kicsit az “igazi” pushról.

A th 11 push, és eggyel lentebbi társa között gyakorlatilag semmilyen különbség nincs, sokan nem is különböztetik meg ezt a két szintet. Csak a grand warden és az eagle artillery számít sokat (esetleg a 4. bow). Vagyis ezeket egy kalap alá véve is lehet nyilatkozni. Titánban az emberek többsége farmolgat, legendig pushol, onnan pedig szenved. Két oka van ennek: az eszméletlen hosszú keresési idők, valamint az eszméletlen brutál védekezések, -35+ kupákért is. Miért van ez így? Sok játékos keres, de nagyon kevés az offline bázis. Emiatt 4-6 óra is lehet egy-egy felhőzés, aminek a végén egy random 6-8 kupás ellenfél áll. Őt persze nem szabad mindig megtámadni, mert az elvesz a pajzsból, így nagyon ritkán nyomni kell egy nextet. De van egy határ, ami után minden egyes bázist meg kell támadni, ez benne a nehéz. Ha hibázik a pusher, mínusz negyven kupa, támadásból!

Nagyon idegtépő folyamat. Védekezésnél külön bázist használnak, így felkészületlen lesz a támadó, hiszen jó esetben először látja azt. Az életvitel a következő (már ha valaki maga pushol és nem csal): ébresztőt beállítani a pajzs vége előtt 5 percre, felkelni, letámadni a pajzsot, a vgt, majd venni 2 óra vgt, eltámadni, majd védekezni. Sikertelen védés esetén azonnal be kell lépni, rearmolni a cct és a trapeket, de nagyon ritka, hogy nem jár se pajzs, se vg a védésért. Amint lehet pajzsot venni a boltból, azt is kell venni. Egyébként zseniális üzletpolitika lenne a nagyobb ligákban a drágább pajzs. Bázis=bázis az alapelv, ha ad elég kupát, minimum 2 csillagra kell beverni.

Erre speciális, mindig használható sereget visznek, ami lehet mass witch/dragon/golem/valki, vagy laloon. A tht és ötven %-ot kell lerombolni a bázisből, ez bőven elégséges egy teljesítmény. Valkival és witchhel lehet 3ra is menni, de a witchet nerfelték, így az esélytelen. A nehéz a dologban a fix sereg és a fél percnyi tervezési idő. Ezért fog ide valaki egy leírást csinálni, hogy ne kelljen sokat gondolkozni, reflexből lehessen támadni. Egyébként gyakorlás teszi a mestert. A kitartást azonban nehéz gyakorolni.

Th8 push guide - by DonVano Ikarus:

I. Legyen motivációd. Anélkül nem sikerül.
II. Legyen sok időd (érdemes előre tudni, hogy mikor lesz erre időd. Nekem update után két hétre lett volna szükségem, csak sok minden közbejött. Updatekor 3400-on voltam. Hogy odáig mennyi idő most feljutni, nem tudom. Már fél éve nem voltam alatta.). Szánj rá minimum másfél hónapot4 smile hangulatjel
III. Találj magadnak egy szimpatikus sereget, és egy játékstílust. (A stílus alatt azt értem, hogy kiket támadsz meg. Csak th8akat, mert ellenük biztos nyersz, és inkább nextelsz sokkal többet; vagy th9 2*ozós sereggel mész. Ezzel az a probléma, hogy ha netán szembejön egy th8 talán nem tudod 3-azni. Seregjavaslatok th9-ek ellen: a) 9 sari, a maradék 20 helyen 2 archer (többnek nincs értelme: nincs olyan sok szabad épület.), minimum 3 wb (legalább egy lvl9-10-es falat be kéne robbantani. Néha 1/2 csillaghoz szükséges. Bk aprít.), 2 wizi (nagyon fontos444: bk tank mögé perfekt. Gyakran be lehet küldeni a th-hoz a 2. csillagért, vagy segít a % begyűjtésében.), maradék helyre minionok (1/2. Mint az archer, segít a % szedésében). Cc: sari+lufi. Persze, vihetsz szimplán lufit is, én azért nem szeretem, mert a lufik mindig előre sietnek, th9 bázist viszont nem versz 3ra. Spellek: nyilvánvalóan 2villám 1-1 rage poi, cc 3+ eq. b) 4golem 11 wizi 3wb 3valkűr, majd 1hog 1arch/ 2minion 2arch, cc valkűr (ha jön majd valami witch buff jó az is). Spellek 1-1 rage heal, 3eq cc eq/1heal 2poi 4eq (ha félsz a cctől) 4golem 11wizivel körbeszeded a bázist, 3wbvel berobbantasz egy szimpi helyen, bk valkűrök cc mehet oda, eqval ki kell ügyeskedni, hogy a thhoz menjenek be. Ha van, rage a thhoz, a healt akkor, ha már szükségesnek érzed.
Én ezeket használtam. A sarit jobban szerettem, de néha fogyott az elixir. Ilyenkor 2-3 darkos támadás és újra tele voltam.
IV. Ne veszíts támadást. És ha mégis, ne keseredj el, nincs értelme sírni.
V. Találj magadnak egy olyan klánt, ahol megfelelő egységeket kaphatsz a cc-dbe, vagy legyen egy nagyobb karaktered is, akivel megoldod a donateot.
VI. Ha warklánban vagy ne felejts el a cw elején támadni. A push ráér.
VII. Legyél betegállat.
VIII. Sok sikert4 Írta: Don Vanô Ikarus, felhasználja: Balazs23

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése